Últims
comerços
adherits
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVE 22 BXS, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
LA CASETA
C/ MIGUEL DE CERVANTES 32, GIRONA
619 64 49 70
[ Associacions i Fundacions ]
CASA FLAMENCA DE GRANADA
CALLE NARDOS 12 A, CULLAR VEGA
655 164 795
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
FARMACIA OLGA GAIRIN DEULOFEU
SANTA EUGENIA 46, GIRONA
972 20 40 72
[ Salut i Medicina ]
DDO.CAT
PLAÇA CATALUNYA 5, SALT
972 23 56 69
[ Mitjans i Comunicacions ]
IGNIS CENTRE DE FISIOTERAPIA
PL MARQUEZ DE CAMPS 9-10 2N 5A, GIRONA
972 22 58 00
[ Salut i Medicina ]
DIAGNOSTIC SPORT
AVDA SANT NARCIS 113, GIRONA
972 10 32 56
[ Esports i Oci ]
PERRUQUERIA DECAP'S
C/ BONASTRUC DE PORTA 35 bENT B, GIRONA
972 20 99 07
[ Cura Personal ]
CATIFES HOMAYUN
C/ SANT JOAN BAPTISTA LA SALLE 3, GIRONA

[ Compres ]
UNIK
C/ ARGENTERIA 21, GIRONA
972 42 61 88
[ Roba i Accessoris ]
ILUMNIA LIGHTING SOLUTIONS
PASSEIG DE LA CROSSA 40, VILOBI D'ONYAR

[ Serveis Professionals ]
VILLA IMPERIAL PARK
TOSSAL LA COMETA , CALPE
056 20 69 50
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
NEW DERM
C/ CARLES RAHOLA 17, GIRONA
972 22 80 07
[ Cura Personal ]
IniciNotíciesNotíciesResultats de l'enquesta de satisfacció RES

Resultats de l'enquesta de satisfacció RES

Des de fa unes setmanes, estem recopilant informació per saber quina és la vostra opinió sobre el funcionament del RES a Girona i aquest n’és el resultat.

S’han contestat prop d’un 7% de les enquestes enviades i entre tots els resultats, les valoracions són positives.

Un 77% ha utilitzat la seva targeta i, d’aquests, un 57% ha fet més de 6 pagaments.

D’altra banda, un 30% s’ha trobat algun cas en l’establiment no ha acceptat el pagament. Això ens fa pensar que hem de seguir treballant en la formació perquè tots els treballadors sàpiguen cobrar correctament amb RES.

Un 53% dels enquestats coneixen el botó “no puc pagar”.

Pel que fa a les càrregues, un 75% tenen pensat fer una altre càrrega d’una quantitat de 50€ quan hi hagi una altre promoció. Això, també ens respon que un 82% dels enquestats està al cas de les promocions que es fan al RES.

Per acabar, ens puntuen amb una nota final de 7.06 i ens recomanen millorar i ampliar la cartera d’establiments, fer més fàcil la seva identificació, oferir una app mòbil i facilitar el sistema de pagament.

Gràcies a totes les persones que han contestat l’enquesta. Amb el resultat de tots els vostres comentaris, ja tenim les primeres línies d’actuació per a millorar el funcionament, la detecció i l’experiència de compra amb RES.

Per últim, us adjuntem les dades per si les voleu consultar més detingudament. 

 

 

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França