Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
NotíciesEspai Entrevista

Espai Entrevista

Entrevistem a la Matalasseria Reixach

Matalasseria ReixachSi ets dels que pensa que descansar és un dels factors més importants per estar bé la resta del dia, visita la Matalasseria Reixach d’Olot, on trobaràs tots els articles de roba de la llar que et proporcionaran la relaxació i benestar que necessites.

Amb l’única finalitat de vetllar pel teu descans, la Matalasseria Reixach segueix incorporant dia a dia els millors materials i productes més innovadors a la seva oferta de complements del descans.

Quan inicia el negoci i amb quin objectiu?

Aquest negoci fa més de 40 anys que funciona amb l’única intenció d’ajudar a la gent a descansar de la millor forma possible. La Matalasseria va iniciar només amb una petita botiga i, al cap d’un temps, vam inaugurar l’altra, la qual ara fa uns 12 anys que és oberta.

I com ha anat progressant?

L’empresa va començar ben bé des dels inicis del món de la matalasseria, quan només oferien matalassos de llana, i ha anat progressant a poc a poc, incorporant nous i diferents materials amb l’objectiu d’apostar per totes les possibles novetats que ens ofereix el mercat.

Quins productes oferiu als vostres clients?

Els nostres productes engloben tot el que està relacionat amb el descans: bases, somiers, matalassos i proteccions, coixins i roba de la llar (fundes nòrdiques, llençols, coixins d’adorn).

Quin és el vostre client majoritari?

Comptem amb una clientela majoritàriament de la mateixa localitat d’Olot, que ja coneixen la matalasseria des de fa anys, i alhora també es va captant gent nova, sobretot aquells altres comerços que ens contacten a través del RES.

Què prioritzeu a l’hora de treballar?

A Matalasseria Reixach apostem per la qualitat, al mateix temps que també ens centrem en el seguiment de cada client, és a dir, en un servei postvenda. No volem desentendre’ns del client un cop feta la venda, sinó tot el contrari, que davant de qualsevol problema o dubte que a aquest li pugui sorgir, nosaltres puguem ajudar-lo.

Com valoreu la vostra experiència en el RES?

De moment estem molt contents de ser uns més dins el RES. Dels 4 mesos que fa que en formem part, ja ens ha vingut gent de fora a comprar diversos productes. I aquestes són vendes que, clarament, ens les ha proporcionat el RES.

Què us va agradar de la iniciativa?

En un primer moment, ens va semblar que es tractava d’una iniciativa una mica estranya perquè el concepte d’una moneda alternativa no és gaire comú en la nostra societat, però un cop vam entendre el seu funcionament i finalitat, vam canviar la mentalitat, de manera que vam passar a ser conscients dels beneficis que et pot proporcionar.

Com creus que se li podria donar més sortida al RES?

Considero que el RES és una molt bona forma per incentivar el comerç local davant les grans superfícies, però també crec que faltaria potenciar-ho més a Olot, ja que personalment em trobo que per aquí no tinc tantes opcions com, per exemple, a Girona. Per això, hem d’intentar que cada cop més gent s’animi a venir al RES i, al final, tots els negocis adherits puguem disposar d’una àmplia oferta de diferents comerços de la nostra mateixa zona.

 

 

Entrevistem a Monserrat Papereria-Llibreria

Llibreria MontserratCinquanta anys enrere, enmig d’una barriada de Girona, es posa en marxa un negoci que, actualment, gràcies a l’expansió de la ciutat, es troba ben bé al centre del rebombori. Estem parlant d’una llibreria de tota la vida que és coneguda amb el nom de Montserrat.

Uns quants anys després, la llibreria Montserrat ha venut molts diaris a primera hora del matí i, també, moltes agendes el dia abans  de l’inici de l’escola.

  

Quants anys té el negoci?

El 1 de gener del 2016 farà 50 anys que vam obrir, som dels pocs que perdurem després de tant de temps.

 

Com vau fer front a la crisi del 2008?

La crisi del 2008 va afectar a tothom i l’única solució que hi havia era adaptar-se a la situació, intentant complementar l’oferta amb altres productes.

 

Quines èpoques són les més bones per a un llibreter?

Les èpoques en què noten més l’augment de vendes és al setembre amb la “tornada a l’escola”, a l’època de Nadal i, evidentment, el 23 d’abril durant la diada de Sant Jordi.

 

Quin és el vostre perfil de client?

Els nostres clients presenten perfils molt diferents, des de nens que surten de l’escola i venen a buscar material que els falta, fins a persones de 80 anys que continuen venint després de molts anys.

 

Quan fa que sou del RES i com vau conèixer la iniciativa?

Fa uns dos anys que estem al RES i com amb tot, vam començar a poc a poc, fins que hem anat agafant més confiança i, ara mateix, hi traiem molt profit.

Ho vam conèixer a través de la premsa i, també, gràcies a coneguts que ja hi estaven adherits i ens en parlaven. Així que vaig ser jo qui va fer el pas de posar-me en contacte amb el RES, per passar a formar part del sistema.

 

Tens molts clients que et paguen amb RES? I l’utilitzes sovint?

Actualment tinc força facturació amb RES i el que intento és mantenir sempre la mentalitat RES: cercar els llocs que estan adherits al RES per tal de fer-hi les meves compres.

L’únic contracorrent que tenim actualment és que no disposem de proveïdors que estiguin al RES, i per tant, la solució davant d’això és gastar els RES amb despesa corrent nostra, ja sigui roba, menjar, esbarjo... Així, el RES podríem dir que passa a ser una part del nostre sou.

 

Què diries a una persona que no té clar si entrar a formar part del RES?

Li comentaria que, abans d’entrar-hi, tingui clar tant el concepte RES com la seva funcionalitat. A partir d’aquí, que es fixi amb quins sectors gasta més, per tal de canalitzar tot el RES que vagi acumulant a través d’altres punts de venda de RES.

 

Quins avantatges t’ha aportat el RES?

Des de fa mig any, tinc clients nous que m’han trobat pel fet de formar part del RES, ja que, així poden gastar-se els RES en material d’oficina, de despatx... I per tant, l’entrada a un nou mercat és un avantatge del RES. I això és el que la gent hauria d’entendre, que “Jo he vingut aquí perquè tu estaves al RES”.

Més articles...

Pàgina 3 de 36

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França