Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
NotíciesEspai Entrevista

Espai Entrevista

Entrevistem a Jordà Arquitectes

Jordà ArquitectesJordà Arquitectes, un estudi d’arquitectura situat a la plaça major de la localitat de Banyoles, engloba tres conceptes que descriuen a la perfecció la seva forma de treballar: creativitat, innovació i sostenibilitat. I és que la falta d’un d’aquests conceptes ja no donaria el mateix resultat, el qual queda totalment integrat a cada projecte.

Com són els inicis de l’empresa?

Jordà Arquitectes es remunta al 94, just en el moment en què finalitzo la carrera d’arquitectura. Vaig decidir muntar el despatx per donar sortida als meus coneixements arquitectònics i des d’aleshores que l’empresa ha anat evolucionant fins avui.

Què oferiu als clients?

Podríem diferenciar els nostres serveis mitjançant dues línies diferents. Per una banda, tindríem els clients que sobretot venen de fora i que ens encarreguen obres de més magnitud i, per tant, realitzem  habitatges unifamiliars, blocs, equipaments... I d’altra banda, hi hauria tots els encàrrecs de particulars, ja siguin botigues, reformes, feines de certificats, eficiència energètica...

Què diríeu que us diferencia d’altres empreses d’aquest sector?

Jo penso que els que actualment fan projectes grossos tenen poca cura del detall, i en canvi, els que es dediquen a feines més petites, no tenen prou capacitat per fer alguna cosa més gran amb tota la complexitat tècnica i administrativa que representa. Així que, davant d’això, considero que nosaltres abastem aquests dos àmbits d’una manera molt eficient. I a aquestes alçades també ens diferencia l'experiència i eficàcia que podem aportar.

Com a empresa, quina filosofia teniu?

Ens agrada emmotllar-nos a cada obra, analitzar l'entorn, considerar i posar els elements específics depenent de la situació i poder fer un treball encaixat per a cada cas.  Podríem dir que el nostre estil és no tenir estil. També ens diuen que els nostres projectes s'entenen millor visitant l'interior, això s'explica perquè prioritzem molt la part on es viu o es treballa, sense oblidar també el paper representatiu que tenen les façanes.

Com vau passar a formar part del RES?

Coneixíem el tema de monedes alternatives i ens cridava força l’atenció. En sentir a parlar del RES vam comparar aquesta moneda amb altres i vam optar pel RES per ser de caràcter més empresarial. Ens hi vam adherir perquè, en una època de crisi com la que hem passat, hi ha poc efectiu i ens va semblar que una moneda com el RES podia ser una bona alternativa. A nosaltres el RES ens ha servit per millorar una mica la facturació, ampliar l’empresa i com una oportunitat per involucrar-nos amb els temes més innovadors.

I rebeu molts clients que us paguen amb RES?

La veritat és que el RES el fem servir més per comprar que per vendre. Això és així perquè en el nostre sector qualsevol venda o acció ja comporta una quantitat important de diners i aleshores s’acumula bastant RES.

Quines perspectives teniu pel futur com a empresa?

Com a empresa ens hem anat replantejant moltes coses: la manera de treballar, el fet d’introduir temes de sostenibilitat, l’eficiència en el treball, la internacionalització, etc. Actualment apostem pel mercat francès i belga, ja que està molt a prop i creiem que pot generar moltes bones oportunitats. A més, sempre que podem, intentem presentar-nos a concursos públics a França o oferir treballs a regions com és la del Llenguadoc-Rosselló, amb partners locals.

Entrevistem a Unitat Química

Unitat QuímicaCaracteritzats per la unitat de grup, tal com el seu nom indica, i especialitzats en bugaderia i rentavaixelles, Unitat Química és una empresa situada a Santa Coloma de Farners que treballa amb il·lusió i esforç per aconseguir un vincle eficient amb els seus clients.

Quan neix Unitat Química i amb quin objectiu?

Unitat Química va néixer fa uns 25 anys aproximadament, després de detectar que en el sector de sistemes d’higiene hi havia algunes mancances. Així sorgeix un nou tipus d’empresa preparada per poder cobrir buits dintre del camp de la higiene professional, amb la intenció d’oferir un servei d’assessorament a part del de venda. Nosaltres partim de la base que el client no és un expert de la matèria i, per tant, que un assessorament sempre li serà de gran ajuda. És per això que per a la majoria dels nostres serveis oferim un seguit de protocols d’higiene, fitxes tècniques, cursos de formació, etc.

Va notar Unitat Química les conseqüències de la crisi?

Els tres mesos abans del començament de la crisi vam notar una forta baixada de la facturació, però a partir d’aleshores, la gent mirava de reduir costos, i per tant, a nosaltres indirectament també ens va afavorir aportant-nos clients que buscaven un producte de qualitat a un preu assequible. I així, encara que sembli estrany, podem dir que la crisi ens ha permès una forta ampliació de mercat. Amb el temps, l’empresa ha anat canviant per adaptar-se a les actualitzacions i novetats i així poder estar a l’avantguarda.

Amb quins serveis compteu?

Els nostres serveis i productes abasten tot el que entenem per neteja, ja sigui productes per bugaderia, rentavaixelles, neteja de superfícies, neteja especialitzada...

Quina és la filosofia de l’empresa a l’hora de treballar?

Som una empresa de 20 treballadors, on la unitat de grup, tal com el seu nom indica, és el seu punt més fort. Sempre intentem allunyar-nos de l’individualisme i apostem pel treball conjunt en equip. De cara al client, intentem mantenir un vincle pròxim, per aportar-li la màxima confiança i rendibilitat.

Quin és el perfil del vostre client?

Tenim la sort de poder abastar clients grans i petits, és a dir, des de la cadena hotelera fins al petit bar o cafè de poble. El fet és que estem venent des d’una simple bossa de samarreta del supermercat, a productes especialitzats com és la neteja industrial. I l’avantatge és poder estar a tots els sectors, ja siguin institucions públiques, privades, ajuntaments i el sector industrial en general.

Com veieu el futur d’Unitat Química?

La perspectiva és especialitzar-nos més en el sector, ja que cada vegada ens trobem un client més exigent. El que intentarem de cara al futur és donar a conèixer els productes més innovadors el més ràpid possible. A més, també estem duent a terme una moderada expansió, tenint en compte les possibilitats que tenim com a empresa i oferint sempre un servei òptim.

Com definiries el RES?

El RES el definiria com un intercanvi d’ajudes que et permet arribar a un conjunt més gran de clients que disposen també d’aquesta moneda. Jo crec que idees innovadores com aquesta són les que funcionaran en un futur. Així que després de conèixer-ho no vam dubtar en adherir-nos a una comunitat que ens pogués ajudar a donar una facilitat a un altre tipus de comerç.

Us heu acostumat a utilitzar-ho? 

Precisament ara fa poc que ens hem posat en marxa a recopilar tota l’oferta de clients que disposen de RES. Com que som una empresa que ens podem moure a l’hora de vendre, i el RES està tant a Girona, Olot com Figueres, volem intentar oferir els nostres serveis a aquests clients a través del RES. I la veritat és que la gent posa molta predisposició en el moment que proposes utilitzar la moneda. La idea és fer saber als altres comerços que estem al RES i augmentar la comunitat per poder-nos distingir de la resta.

Més articles...

Pàgina 2 de 36

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França