Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
NotíciesEspai Entrevista

Espai Entrevista

Entrevistem a Pizzeria FM

Pizzeria FMPizzeria FM no és una emissora de ràdio especialitzada en pizzes i no és una pizzeria que regala ràdios, sinó que estem davant d’una pizzeria en què FM és fruit dels dos cognoms de la parella que hi ha al darrere: Farigola i Mir. Gràcies a aquesta originalitat, el nom de la pizzeria segur que serà difícil d’oblidar, igual que també ho serà el sabor de les seves pizzes, les quals et transporten directament a la vella Itàlia.

Què oferiu als vostres clients?

A Pizzeria FM fem pizzes i tapes, amb l’opció que el client ho reculli al local, o bé que li arribi a domicili. Treballem per tot el municipi i les urbanitzacions de Vilobí, Salitja i Sant Dalmai. Les nostres pizzes són totalment artesanes, elaborem nosaltres mateixos la massa amb productes propis (la farina, la tomata, etc.) i, a més, tots aquests productes vénen directament d’Itàlia. Així que les nostres pizzes són 100% italianes, no només perquè els productes vinguin d’allà, sinó perquè tots els coneixements que he adquirit en la meva formació com a pizzer han estat impartits per una professora de nacionalitat italiana.

Com és d’important l’opinió dels clients?

A Pizzeria FM tenim molt present el que el client pensa, el que li agrada i el que no. A través de les xarxes socials fem valoracions dels resultats que donen les nostres pizzes i, a partir d’aquí, modifiquem i experimentem amb nous ingredients fins aconseguir allò que es busca. De fet, parlant d’afegir i treure ingredients, les pizzes sempre poden tenir el toc que el client desitgi, es poden personalitzar triant d’entre els ingredients de què disposem. I així ha sigut com ens hem adonat que tenim clients molt creatius i que deixen anar molt la imaginació, ja que he arribat a fer alguna calzone que mai creia que podria fer, amb moltíssima varietat d’ingredients. 

Quines perspectives teniu de futur?

De cara al futur no ens volem estancar en les zones que cobrim actualment, sinó que tenim com a principal objectiu anar més lluny geogràficament, ja sigui ampliant les zones de repartiment, com obrint una altra pizzera. Però pel que fa a un futur pròxim ens hem marcat com a principal finalitat continuar treballant en l’ampliació de la carta, oferint pizzes més variades. De fet, en aquests moments estem treballant en la segona versió de la carta de la pizzeria, millorant i retocant l’antiga, en funció dels comentaris i les opinions que hem obtingut dels nostres clients.

Quin és el secret de la pizza?

El secret de la pizza està en la massa i en la qualitat dels ingredients. En el nostre cas, la massa és aquella tan fina, típica italiana.

Quant fa que formeu part del RES?

Nosaltres vam començar a utilitzar el RES de manera particular. Cadascun de nosaltres té una targeta i, a partir d’aleshores, en veure el funcionament i els resultats, vam decidir fer-ho servir per a l’empresa.

Com va ser que decidíssiu formar part del RES?

El RES ens va interessar per ser una nova forma de cridar a nous clients i d’apostar pel comerç d’aquí, ajudant-nos entre tots, les petites botigues enfront de les grans empreses. És important no perdre els clients que et paguen amb euros, però considero que una petita facturació amb RES és ideal, que t’aporta molts beneficis.

Jo, per exemple, si necessito un medicament i sé que a la ciutat de Figueres hi ha una farmàcia que ofereix 100% RES, no dubto en comprar-ho en aquella farmàcia, i de pas, passar el dia i dinar per allà, utilitzant tot el dia el RES, és clar.

Entrevistem a Kamaleeon. Estudi de disseny i fotografia

Marc Calleja de KamaleeonEn Marc és un dissenyador gràfic aficionat a la fotografia que, des del 2009, ha tirat endavant, sol o acompanyat, l’empresa de disseny, fotografia i pàgines web anomenada “Kamaleeon”. El nom de l’empresa és fruit de la seva pròpia filosofia, la qual se centra en la capacitat d’adaptació envers les necessitats del client.

A més, en Marc sí que demostra haver entès a la perfecció en què consisteix la moneda RES, i és que assegura que per a la seva empresa, el RES ha sigut el millor comercial. Sempre que veu que té RES acumulats, entra a la pàgina web del RES i es posa a investigar els nous negocis que s’hi han adherit.

Com neix Kamaleeon?

Vaig començar jo sol a l’any 2009 com a dissenyador gràfic, en un principi treballant des de casa i fent petits projectes i, de mica en mica, l’empresa va anar creixent. En alguns moments hem sigut dos, d’altres he tornat a estar jo sol i, actualment, som quatre persones. El que fem, bàsicament, és tot el que està relacionat amb el disseny gràfic, però sempre treballant la imatge gràfica des del començament, és a dir, creant el logotip i la imatge gràfica. A part del disseny gràfic, també toquem el tema de les pàgines web i la fotografia, aquesta darrera molt important en els últims mesos, ja que s’ha convertit més o menys en el 50% de la totalitat dels projectes que duem a terme. Projectes fotogràfics en l’àmbit particular amb reportatges de casaments, festes o books personals i, empresarialment, amb tours virtuals a través de Google Business View, que és un certificat de Google que assegura que podem fer aquests tours virtuals de 360 graus a l’estil Street View. I, en l’àmbit de la publicitat, inclús ens contracten altres agències de disseny que ens contracten la fotografia.

Quin és el vostre valor afegit com a empresa de disseny?

En primer lloc, nosaltres no intentem “vendre fum”. És a dir, només proposem i oferim serveis que poden ser necessaris i de gran ajuda pel client. En segon lloc, no disposem de tarifes fixes perquè cada projecte és un món i els preus sempre van en funció del projecte en qüestió. I per últim, considerem que el client forma part de l’equip de treball, ja que és ell qui ens aporta tots els coneixements sobre el sector de la seva empresa, cosa que ens ajuda a fer un bon estudi de l’empresa i a trobar un disseny i una funcionalitat amb l’èxit assegurat.

Com veus el futur de Kamaleeon?

Volem créixer “una mica” perquè volem evolucionar i millorar, però no volem arribar a ser una gran empresa, ja que la nostra filosofia sempre ha sigut la de treballar per a petits negocis tenint controlat el que fem. Quan ets una gran empresa que tens 20 o 30 projectes diferents cada mes, és molt fàcil que se t’escapin coses, que no puguis estar 100% pendent d’ells, i això és el que volem evitar. A nosaltres ens agrada treballar des de la proximitat amb el nostre client, és la nostra metodologia de treball.

Quan fa que formeu part del RES i per quin motiu us hi vau adherir?

Fa dos anys i mig que som del RES. El que principalment ens va cridar l’atenció del RES va ser el fet de poder generar moviment i poder guanyar clients. Hem fet diversos clients nous, amb els quals després hi ha hagut continuïtat, gràcies al RES. Crec que molts dels membres del RES coincidim en pensar que és més fàcil fer entrar RES que no pas fer-los sortir. És a dir, el RES és una moneda que costa una mica de gastar (sobretot en un principi) però que és fàcil de guanyar, per tant, la cosa queda equilibrada.

Per a què l’utilitzes?

El 95% del RES l’utilitzo en l’àmbit particular, ja que moltes de les despeses que jo tinc a l’empresa no les puc comprar amb RES. Però, en canvi, en l’àmbit particular ho utilitzo molt i no em costa gens. Crec que molts altres membres del RES estan massa capficats en utilitzar la moneda a nivell d’empresa, quan en realitat trobaran moltes més opcions i varietat si la fan servir particularment. Aconsello entendre bé el funcionament de la moneda per poder trobar-hi la gràcia. El RES hauria de ser entès com un joc on s’ha de participar i jugar. Jo, a l’hora de fer un regal, vaig a la pàgina web del RES i miro les opcions que tinc per gastar-me els RES acumulats. L’última vegada, per exemple, a través del RES vaig regalar un massatge a Aira Estètica.

I pel que fa a les comissions del RES, jo no les trobo excessives, perquè jo a l’empresa he arribat a tenir molts comercials i mai han sigut tan beneficiosos com el RES.

Més articles...

Pàgina 7 de 36

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França