Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
NotíciesEspai Entrevista

Espai Entrevista

Entrevistem a C2ARQ

 C2ARQUn projecte d’un amic va ser el motiu pel qual els dos socis de C2ARQ van decidir tirar endavant aquesta empresa que es fa un lloc en el sector de la construcció l’any 2007, en ple inici de la crisi del nostre país. Són arquitectes, aparelladors, assessors i constructors, de manera que poden oferir un servei totalment complet i acabat, al mateix temps que no descarten poder cobrir només una fase del procés de construcció. Amb la certesa de que la bioconstrucció és el futur, estan tirant endavant un projecte que se centra en una nova forma de pensar, de construir, d’edificar, de socialitzar, de relacionar i d’habitar.

Quins serveis ofereix C2AQR?

Per una banda, comptem amb serveis relacionats amb la feina d’arquitecte, aparellador i gestió d’obres, i d’altra banda, en la construcció. Així que intentem abastar tot un ventall molt ampli de diversos serveis, ja siguin reformes, bioconstrucció, ampliacions, etc.

Davant un món com el de la construcció, el qual presenta unes certes dificultats, nosaltres oferim la seguretat de tractar el producte en qüestió amb la màxima cura possible, oferint un servei des de l’inici fins al final.

Quin és el tret diferenciador de la vostra empresa?

El tret diferenciador és el tracte personalitzat i proper que sempre busquem amb el client, formant un equip de treball i involucrant-nos com una eina més del projecte.

Intentem transmetre i mostrar al client totes les opcions que hi ha per tal que després sigui ell mateix el que esculli què prefereix, sempre aconsellant-lo i donant-li a conèixer la millor opció des del nostre punt de vista professional. A més, volem tenir la seguretat que el projecte d’un client sigui totalment seu i personalitzat.

Quin és el vostre client majoritari?

Tenim clients de tot tipus. No rebutgem a cap tipus de client, des del comercial que vol construir una nau o botiga, fins a una persona que necessiti un plat de dutxa de casa seva.

Quins plans de futur teniu?

La idea és tirar cap al camp de la bioconstrucció no perquè es tracti d’una moda, sinó pel simple fet que hi creiem plenament.

La nostra societat ha passat una crisi molt forta per culpa d’un enorme consumisme on tot estava permès i, a causa d’això, ara ens toca tornar a fer un pas enrere per poder seguir endavant. És a dir, volem tirar endavant una construcció que redueixi el consum d’energia aprofitant els recursos naturals al nostre abast. Així que, estem en procés d’obrir Lav (Laboratori d’Arquitectura i Vida), la nova marca que abastarà tota la part de la bioconstrucció, i a través de la qual col·laborarem amb Dynamis. És una iniciativa que vol acabar amb la idea que l’únic que importa de la casa és la seva forma, per passar a potenciar la seva part interior. 

Quins beneficis té aquesta innovadora idea d’arquitectura?

La gent no té consciència dels grans avantatges d’aquest tipus de construcció i tenint en compte que el més important és la salut de les persones, tots sabem que no és el mateix viure en una casa plena de tòxics, que en una casa que transpira. A part de tot el tema de la bioconstrucció, també intentem buscar noves formes d’arquitectura amb l’objectiu de reunificar la família. Això es duu a terme construint uns espais concrets que estimulin el contacte i la comunicació entre els diferents membres, per exemple, forçant alguns passos per determinats llocs de la casa. D’aquesta manera es vol retrocedir a la idea d’unitat i familiaritat que s’havia tingut temps enrere i que sembla que cada cop s’està perdent més.

 Què us va atraure del RES?

Fa tres anys que formem part del RES i ens va agradar des d’un principi, ja que la nostra filosofia se centra en els mercats locals. Nosaltres ens allunyem dels industrials que no estan a la nostra província i que ens requereixen despesa energètica de transport, en lloc d’això, apostem pel comerç local.

Vam veure que el RES era una oportunitat per qui en forma part pel fet que es crea una xarxa de proximitat al seu voltant. Al parlar de RES, dóna la sensació que estem davant d’un intercanvi de serveis i això ens va agradar.

  

Entrevistem a la Revista D'estil


Mar Casas de la Revista D'estil

La Mar Casas i l'Ernest Alda dirigeixen D’estil, una revista amb trets diferenciadors, no només pel que fa als temes que s’hi tracten, sinó també per presentar un estil molt ben definit, el qual es basa en un “periodisme decoratiu” que et permet gaudir d’una lectura sobre temes relacionats amb el nostre país, la nostra cultura, les nostres persones, els nostres racons...

Com definiries D’estil? Quina és la filosofia de la revista?

D’estil és un magazine que tracta els petits grans plaers de la vida, com pot ser un indret, un producte o un personatge de la nostra terra, pensada pels homes i les dones d’avui, persones modernes, entusiastes, formades, sensibles i independents, que gaudeixen amb el plaer que aporten les petites coses.

Practiquem el que s’ha vingut a anomenar periodisme slow; és a dir, un periodisme lent, que fa contrapès amb la immediatesa del digital (tot i que, en el nostre cas, no hi reneguem, sinó que l’utilitzem com a complement). La nostra metodologia de treball se centra en tenir màxima cura tant de la imatge com del text, el qual aposta per un to pausat molt literari i que dedica a cada tema tot l’espai necessari com per reflexionar-hi àmpliament, perquè el que ens interessa és explicar les coses en detall però entretenint, gaudint i fent gaudir.

Quan va néixer i amb quina intenció?

D’estil neix al mes d’octubre de 2008, arran d’una altra empresa d’imatge i comunicació alt empordanesa anomenada Visus Events (actualment, Oh! Comunicació). El naixement de la revista, el qual es dóna en un moment en què domina un ambient de pessimisme general, ve impulsat pel desig de treballar del que ens agrada. Volem, a través dels nostres articles i reportatges, arribar de la forma més optimista possible al nostre públic, tot oferint-li la descoberta de racons amagats, productes desconeguts i persones misterioses de casa nostra que no es poden deixar perdre. En definitiva, entenem D’estil com una manera de promocionar-nos com a país i de projectar una imatge positiva i farcida de possibilitats de nosaltres mateixos.

Algun entrebanc o dificultat que us heu trobat pel camí?

I tant! Sempre n’hi ha d’entrebancs, però cal anar-los superant i aprendre’n. D’entrada, ja vam haver de repetir el primer número de la revista per un error d’impremta. En general, però, editar una revista implica anar a contrarellotge a cada número per tancar l’edició a temps.

En funció de què fas la tria dels temes que tracteu a la revista?

Sempre anem amb els ulls ben oberts per captar temes d’acord a la nostra manera de pensar i filosofia. La tria la fem segons aquest paràmetre principal: escollim propostes de gent de casa que aportin qualitat i professionalitat, amb el màxim entusiasme possible i sempre posant tota l’atenció en els nostres lectors, per tal de no defraudar-los. En aquest sentit, cada cop que rebem un missatge d’algun lector donant-nos les gràcies per haver-li permès descobrir un espai, un personatge o un producte determinat, la nostra feina pren el màxim sentit.

Què us diferencia de la resta de revistes de la zona?

Intentem diferenciar-nos per la qualitat del que oferim, és a dir, pel caire de les propostes que presentem i per la qualitat dels textos, les imatges i el disseny.

Quan us vau adherir al RES i quins trets us van atraure de la iniciativa?

Ens vam adherir al RES l’any 2012. Principalment, ho vam fer per donar suport al comerç de proximitat, per crear xarxa de contactes i per oferir un servei addicional als nostres possibles clients.

Quin és el perfil de clients que teniu que pagui amb RES?

La majoria solen ser establiments restauradors i allotjaments.

Per a què feu servir els RES?

Principalment, per celebrar àpats d’empresa.

Què diries a les empreses que no en formen part, per animar-les a adherir-se?

Que no tinguin por, que provant-ho no hi tenen res a perdre, i que és una bona manera de promocionar-se i de donar suport al comerç de proximitat.

Més articles...

Pàgina 6 de 36

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França