Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
NotíciesEspai EntrevistaEntrevistem a Perruqueria Els Químics

Entrevistem a Perruqueria Els Químics

Perruqueria Els QuímicsUna perruqueria de proximitat, familiar, de qualitat i de preu raonable, que et permet arreglar-te el cabell quan  et ve de gust i no només quan la teva butxaca ho permet. A partir d’aquesta ideologia i manera de fer, la Margarita i en Gerard tiren endavant des del 2004, ampliant la seva oferta de servei,  el qual sempre  va de la mà dels productes naturals i ecològics del mercat.

Quan fa que és obert el negoci?

Fa 10 anys que estem en aquest barri. En un principi, durant tres anys, vam estar en un altre local molt més petit i després vam decidir fer el trasllat al local actual. La nostra intenció era crear un negoci totalment obert i a l’abast de tothom, amb un públic familiar, assequible i, per tant, poder oferir als clients la possibilitat d’anar sovint a la perruqueria.

Com us definiríeu?

Som una perruqueria adreçada a un públic molt ampli, ja siguin adults i gent gran que coneixem del barri com nens petits que s’ho passen d’allò més bé en el nostre espai infantil. Ens agrada establir un tracte personalitzat i de confiança amb el client, oferint-li comoditat des que creua la porta.

Quins serveis oferiu?

Nosaltres tenim tant perruqueria com estètica i ens hem especialitzat també en tot el tema de problemes capil·lars, trastorns de la pell, perruques... Tots els nostres serveis els realitzem amb la millor oferta de productes de qualitat i ecològics.

Com vau fer el pas de formar part del RES?

Vam ser dels primers comerços a tenir RES. Quan ens vau oferir formar-ne part ja n’havíem sentit a parlar i ens va semblar que adherir-nos-hi era un bon pas per potenciar el comerç de proximitat. El RES va encaixar ràpidament a la nostra forma de treballar pel fet d’allunyar-se de les grans superfícies i posar l’atenció en el comerç de barri, el que permet una relació de “de tu a tu”. Gràcies al RES hem conegut molts clients nous que han passat a formar part de la nostra xarxa.

Per a quin tipus de serveis utilitzeu el RES?

Nosaltres tendim a invertir els RES en “extres”, és a dir, coses que normalment no gastaríem, ja sigui sortir a sopar fora, vacances, regals... O bé, l’utilitzem com un mètode d’estalvi, com el nostre raconet.

Què diries a una empresa per passar a formar part del RES?

Que s’animi, ja que un cop ets dins la xarxa del RES, et vas coneixent més amb els altres negocis i és una forma diferent d’ampliar contactes i, fins i tot, amistats. Està bé això d’anar a un comerç i intercanviar sensacions sobre l’experiència de cadascú en el RES, per assabentar-te de quina manera hi treuen partit els altres. Alhora, el RES aconsegueix portar-te a llocs i comerços en concret que potser mai hauries anat, de la mateixa manera que clients que no coneixies anteriorment contacten amb tu pel simple fet de disposar de la moneda.

Com us ha beneficiat fins ara el RES?

Aquesta iniciativa ens beneficia en el fet que quan una persona ens paga en RES, no mira tan prim a l’hora de gastar, de manera que pagant al 100% s’animen, per exemple, a endur-se un xampú o algun producte que segurament no pagarien amb euros. Nosaltres som partidaris d’estar sempre al 100%, ja que veiem que el 50%, de vegades, no acaba de convèncer.

 

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França