Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
NotíciesEspai EntrevistaEntrevistem a Monserrat Papereria-Llibreria

Entrevistem a Monserrat Papereria-Llibreria

Llibreria MontserratCinquanta anys enrere, enmig d’una barriada de Girona, es posa en marxa un negoci que, actualment, gràcies a l’expansió de la ciutat, es troba ben bé al centre del rebombori. Estem parlant d’una llibreria de tota la vida que és coneguda amb el nom de Montserrat.

Uns quants anys després, la llibreria Montserrat ha venut molts diaris a primera hora del matí i, també, moltes agendes el dia abans  de l’inici de l’escola.

  

Quants anys té el negoci?

El 1 de gener del 2016 farà 50 anys que vam obrir, som dels pocs que perdurem després de tant de temps.

 

Com vau fer front a la crisi del 2008?

La crisi del 2008 va afectar a tothom i l’única solució que hi havia era adaptar-se a la situació, intentant complementar l’oferta amb altres productes.

 

Quines èpoques són les més bones per a un llibreter?

Les èpoques en què noten més l’augment de vendes és al setembre amb la “tornada a l’escola”, a l’època de Nadal i, evidentment, el 23 d’abril durant la diada de Sant Jordi.

 

Quin és el vostre perfil de client?

Els nostres clients presenten perfils molt diferents, des de nens que surten de l’escola i venen a buscar material que els falta, fins a persones de 80 anys que continuen venint després de molts anys.

 

Quan fa que sou del RES i com vau conèixer la iniciativa?

Fa uns dos anys que estem al RES i com amb tot, vam començar a poc a poc, fins que hem anat agafant més confiança i, ara mateix, hi traiem molt profit.

Ho vam conèixer a través de la premsa i, també, gràcies a coneguts que ja hi estaven adherits i ens en parlaven. Així que vaig ser jo qui va fer el pas de posar-me en contacte amb el RES, per passar a formar part del sistema.

 

Tens molts clients que et paguen amb RES? I l’utilitzes sovint?

Actualment tinc força facturació amb RES i el que intento és mantenir sempre la mentalitat RES: cercar els llocs que estan adherits al RES per tal de fer-hi les meves compres.

L’únic contracorrent que tenim actualment és que no disposem de proveïdors que estiguin al RES, i per tant, la solució davant d’això és gastar els RES amb despesa corrent nostra, ja sigui roba, menjar, esbarjo... Així, el RES podríem dir que passa a ser una part del nostre sou.

 

Què diries a una persona que no té clar si entrar a formar part del RES?

Li comentaria que, abans d’entrar-hi, tingui clar tant el concepte RES com la seva funcionalitat. A partir d’aquí, que es fixi amb quins sectors gasta més, per tal de canalitzar tot el RES que vagi acumulant a través d’altres punts de venda de RES.

 

Quins avantatges t’ha aportat el RES?

Des de fa mig any, tinc clients nous que m’han trobat pel fet de formar part del RES, ja que, així poden gastar-se els RES en material d’oficina, de despatx... I per tant, l’entrada a un nou mercat és un avantatge del RES. I això és el que la gent hauria d’entendre, que “Jo he vingut aquí perquè tu estaves al RES”.

 

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França