Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
NotíciesEspai EntrevistaEntrevistem a la Revista D'estil

Entrevistem a la Revista D'estil


Mar Casas de la Revista D'estil

La Mar Casas i l'Ernest Alda dirigeixen D’estil, una revista amb trets diferenciadors, no només pel que fa als temes que s’hi tracten, sinó també per presentar un estil molt ben definit, el qual es basa en un “periodisme decoratiu” que et permet gaudir d’una lectura sobre temes relacionats amb el nostre país, la nostra cultura, les nostres persones, els nostres racons...

Com definiries D’estil? Quina és la filosofia de la revista?

D’estil és un magazine que tracta els petits grans plaers de la vida, com pot ser un indret, un producte o un personatge de la nostra terra, pensada pels homes i les dones d’avui, persones modernes, entusiastes, formades, sensibles i independents, que gaudeixen amb el plaer que aporten les petites coses.

Practiquem el que s’ha vingut a anomenar periodisme slow; és a dir, un periodisme lent, que fa contrapès amb la immediatesa del digital (tot i que, en el nostre cas, no hi reneguem, sinó que l’utilitzem com a complement). La nostra metodologia de treball se centra en tenir màxima cura tant de la imatge com del text, el qual aposta per un to pausat molt literari i que dedica a cada tema tot l’espai necessari com per reflexionar-hi àmpliament, perquè el que ens interessa és explicar les coses en detall però entretenint, gaudint i fent gaudir.

Quan va néixer i amb quina intenció?

D’estil neix al mes d’octubre de 2008, arran d’una altra empresa d’imatge i comunicació alt empordanesa anomenada Visus Events (actualment, Oh! Comunicació). El naixement de la revista, el qual es dóna en un moment en què domina un ambient de pessimisme general, ve impulsat pel desig de treballar del que ens agrada. Volem, a través dels nostres articles i reportatges, arribar de la forma més optimista possible al nostre públic, tot oferint-li la descoberta de racons amagats, productes desconeguts i persones misterioses de casa nostra que no es poden deixar perdre. En definitiva, entenem D’estil com una manera de promocionar-nos com a país i de projectar una imatge positiva i farcida de possibilitats de nosaltres mateixos.

Algun entrebanc o dificultat que us heu trobat pel camí?

I tant! Sempre n’hi ha d’entrebancs, però cal anar-los superant i aprendre’n. D’entrada, ja vam haver de repetir el primer número de la revista per un error d’impremta. En general, però, editar una revista implica anar a contrarellotge a cada número per tancar l’edició a temps.

En funció de què fas la tria dels temes que tracteu a la revista?

Sempre anem amb els ulls ben oberts per captar temes d’acord a la nostra manera de pensar i filosofia. La tria la fem segons aquest paràmetre principal: escollim propostes de gent de casa que aportin qualitat i professionalitat, amb el màxim entusiasme possible i sempre posant tota l’atenció en els nostres lectors, per tal de no defraudar-los. En aquest sentit, cada cop que rebem un missatge d’algun lector donant-nos les gràcies per haver-li permès descobrir un espai, un personatge o un producte determinat, la nostra feina pren el màxim sentit.

Què us diferencia de la resta de revistes de la zona?

Intentem diferenciar-nos per la qualitat del que oferim, és a dir, pel caire de les propostes que presentem i per la qualitat dels textos, les imatges i el disseny.

Quan us vau adherir al RES i quins trets us van atraure de la iniciativa?

Ens vam adherir al RES l’any 2012. Principalment, ho vam fer per donar suport al comerç de proximitat, per crear xarxa de contactes i per oferir un servei addicional als nostres possibles clients.

Quin és el perfil de clients que teniu que pagui amb RES?

La majoria solen ser establiments restauradors i allotjaments.

Per a què feu servir els RES?

Principalment, per celebrar àpats d’empresa.

Què diries a les empreses que no en formen part, per animar-les a adherir-se?

Que no tinguin por, que provant-ho no hi tenen res a perdre, i que és una bona manera de promocionar-se i de donar suport al comerç de proximitat.

 

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França