Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
NotíciesEspai EntrevistaEntrevistem a Iberpacket Missatgers

Entrevistem a Iberpacket Missatgers

LAlbert Barceló d'Iberpacket Missatgers’Albert ens defineix el seu negoci com “100% de Girona, fiable, proper i amb un tracte individualitzat a cada client”. Més que expandir-se a l’estranger, estar present a totes les xarxes d’Internet o transportar els paquets amb l’última tecnologia, ell prefereix quedar-se a Girona, continuar amb el servei telefònic d’ajuda al client i apostar pels vehicles ecològics.

 En què consisteix Iberpacket Missatgers?

Som un negoci de transport, paqueteria i missatgeria, on els nostres serveis se centren sobretot en l’àmbit local, tot i que també treballem a escala nacional i internacional. Comptem amb un gran ventall de serveis, oferint des de tramitacions de documentació d’organismes públics fins a enviaments de palets.

Quin és el vostre valor afegit?

Per una banda, el punt fort que sabem que molts clients valoren és que l’empresa no depèn de cap gran grup, sinó que som 100% de Girona i de confiança. I d’altra banda, que crec que som l’única empresa de missatgeria de Girona que fa el repartiment amb vehicles ecològics.

Com influeixen les noves tecnologies en l’àmbit de la missatgeria?

Poden anar sorgint noves fórmules de compra i venda a través d’Internet, però aquell producte sempre s’haurà de transportar d’un lloc a l’altre; per tant, la missatgeria no es veu afectada en aquest sentit, sinó que, fins i  tot, les vendes online ens proporcionen més volum de feina. Tot i així, la Internet sí que ens ha afectat negativament en les tramitacions d’organismes públics, perquè ara ja no és necessari portar tots els documents de forma presencial en els jutjats, aquesta gestió es pot fer via online.

Quines aspiracions teniu de cara al futur?

Les nostres primordials aspiracions són poder continuar durant molts més anys en el sector i, alhora, ser viables econòmicament. També apostar pel repartiment ecològic, perquè considero que pot tenir molt de futur en una ciutat com Girona.

He vist que no teniu pàgina web. I i això, per què?

No tenim pàgina web perquè en aquests moments ens interessa més fidelitzar clients de l’àmbit local que arribar gaire lluny geogràficament. La nostra màxima preocupació és que els nostres clients estiguin satisfets i, si la situació es dóna, ens puguin recomanar.

Tot i que de moment no oferim aquesta presència a la xarxa, oferim un altre tipus de servei que també creiem molt beneficiós pel client, el qual consisteix en un tracte personalitzat via telèfon per tal de donar solucions als problemes i els dubtes dels clients, sense teleoperadors ni contestadors.

Quin és el servei més demanat?

El que fem més aquí a Girona és el que faria el típic noi dels encàrrecs;  és a dir, petits serveis a diverses empreses, evitant que els seus treballadors s’hagin de moure del lloc de treball. Això els beneficia gratament perquè no perden temps fent cues en aquests establiments i nosaltres tenim un accés més ràpid i, per tant, podem fer les gestions amb un temps molt més reduït.

Com vau conèixer el RES?

La primera vegada que vaig sentir a parlar del RES va ser a la fira de Girona i ja em va interessar des d’un primer moment. En saber en què consistia vaig creure que lligava molt amb la filosofia de la nostra empresa, la qual potencia molt el comerç local i sempre ha tingut un alt grau de consciència social, ja que en plantilla tenim treballadors discapacitats i col·laborem amb centres com DRISSA o la fundació TRESC.

Quina valoració fas de formar part del RES?

Cada vegada més empreses ens paguen amb RES i nosaltres l’utilitzem per tot. El RES ens ha permès enfortir lligams amb proveïdors que ja teníem, però sobretot, aconseguir-ne de nous.

És molt difícil, actualment, la supervivència del comerç local i crec que RES és l’engranatge perfecte per unir empreses petites de la zona per col·laborar mútuament.

A més, a través d’un projecte així també t’adones que ajudes a les altres petites empreses. Jo, personalment, espero que el comerç de proximitat sigui un concepte clau en el futur de Girona.

 

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França