Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
NotíciesEspai EntrevistaEntrevistem a CIS Informàtica

Entrevistem a CIS Informàtica

Pere Pont, gerent de CIS InformàticaCIS Informàtica és una empresa dedicada a la prestació de serveis informàtics a la petita empresa i al particular. Parlem amb en Pere Pont, el seu gerent.
Ens explica que la seva principal activitat és la prestació de serveis relacionada amb la informàtica, tot i que també venen alguns productes. El seu objectiu final és donar el servei el millor possible. Tenen un client molt diversificat, donen servei a la indústria, disposen de botiga pròpia i de taller de reparació.
Els serveis que prestem són els de manteniment de servidors, instal·lació de programes de gestió, instal•lació de càmeres de seguretat HD a preus molt competitius, creació i manteniment de pàgines web autogestionables, enviaments de correu electrònic massiu intel·ligents, impressió de pagament per còpia, venda i instal·lació de productes d’escola digital (pagament per còpia i rènting d’impressores i fotocopiadores) i molts serveis més.
En Pere destaca que, encara que el seu establiment es troba allunyat del centre, el boca orella és un dels mecanismes de màrqueting que més els hi ha funcionat. Es desplacen a casa dels clients particulars per solucionar qualsevol problema que puguin tenir, tot i que la majoria d’avaries s’acaben solucionant al taller, on disposen de totes les eines i components de reparació.

Quins creus que són els principals problemes que té el comerç local avui en dia?

El tema del finançament és un dels principals obstacles que té avui en dia la petita i mitjana empresa i el comerç local. En el nostre cas, el món de la venda d’equips informàtics ja fa 15 anys que està en crisi degut al fet que ja fa molt de temps que hi ha grans cadenes que es dediquen a vendre productes a preus molt competitius. És per això que el nostre estàndard ha sigut sempre defugir aquesta competència de preus i centrar-nos en donar múltiples serveis que puguin anar associats a determinats productes. Encara que hi hagi problemes de liquiditat i finançament podem considerar que hem superat la part més dura de la crisi i n’hem sortit reforçats; la crisi ens ha obligat a reciclar i reinventar-nos.

I la vostra relació amb el RES? Quan va començar?

La nostra activitat en relació al RES ve de lluny. Vam ser dels primers comerços a formar-ne part i va ser gràcies en Jesús Gafarot, que també és el fotògraf del RES, el qual el novembre de fa dos anys em va animar a formar-ne part just quan el projecte començava a prendre forma. En l’actualitat crec que el fet de pertànyer al RES dóna un valor afegit al meu negoci i als serveis que presto. Sempre he cregut molt en el projecte, m’interessa captar nous clients i també mantenir els que ja tinc i que volen pagar amb RES. Pertànyer al RES m’ha permès relacionar-me també amb nous comerços que abans no coneixia com per exemple Don Jamón i també fa que, ara que vull canviar la retolació de l’establiment pensi en fer-ho en RES, és a dir, demanant pressupostos a empreses que pertanyen a l’agrupació. Per tant, la valoració que en fem des de CIS informàtica és, evidentment, positiva.

 

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França