Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
NotíciesEspai EntrevistaEntrevistem a Granma

Entrevistem a Granma

L’Elisabet Ribalta és gironina i se’n sent molt orgullosa. El passat any 2013 va decidir posar en marxa Granma, una empresa plena d’il·lusió i optimisme dirigida a les famílies gironines que necessiten assistència domiciliària. Granma forma part del RES des de finals del 2013.

D’on sorgeix aquesta iniciativa què et va portar a crear Granma?

Granma va sorgir per tal de donar resposta a dos tipus de necessitats que en l’actualitat tenen molta demanda: les necessitats de les persones grans i les necessitats de serveis de neteja de les famílies.

Respecte les persones grans, sabem que és molt dur ingressar als pares o mares en residències geriàtriques. En aquest sentit, cal tenir molt en compte el deteriorament cognitiu que pateixen, l’assiduïtat de les visites i l’entorn en el que viuen abans de prendre qualsevol decisió. Cal sempre tenir en compte què és el que vol la persona en qüestió i, si té capacitat de decisió, cal respectar les seves preferències. Si la millor opció és deixar la persona a casa, aquí és on entra en joc la figura del cuidador o cuidadora, per hores o en règim intern. Serà fonamental que aquest sigui una persona de confiança, formada, amb vocació i aptituds. El que jo ofereixo des de Granma, com a professional del sector, és buscar un cuidador adient a la situació de cadascú amb totes les garanties. Em dedico, per tant, a ajudar a persones amb dependència a trobar un cuidador que s’adapti a les seves necessitats per desenvolupar amb èxit les seves activitats de la vida diària.

A Granma, també tenim servei de neteja tan per a particulars com per a empreses i comunitats de veïns.  

Què et va portar a adherir-te al RES? Què n’esperes a nivell personal i en el conjunt de l’economia local?

Abans de conèixer el RES no podia entendre que hi pogués haver una altra moneda que no fos l’euro.

Vaig entrar a formar-ne part perquè vaig veure que em donava molts avantatges com a usuària particular a la vegada que, entrar en una agrupació de comerços, suposava també una bona manera de potenciar les compres en comerços locals que són els que, amb la crisi, han patit més i tenen dificultats per resistir davant de les grans superfícies.

El RES també és una bona manera d’apropar-me a noves famílies que necessitin els meus serveis i que a la vegada necessitin estar ben informats.

Tot plegat fomenta l’economia local i ens torna una mica a la forma de comprar d’abans, quan la riquesa es trobava una mica més ben repartida i tothom disposava de la seva pròpia clientela que era fidel a la qualitat i al servei personalitzat que ofereix el comerç local. 

 

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França