Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
NotíciesEspai EntrevistaEntrevistem a Iglesies Associats

Entrevistem a Iglesies Associats

Em trobo amb Toni Iglesies al seu despatx.

Anem a conversar a la sala de reunions de la seva agència. Recordo que l’última vegada que vaig seure en aquella sala va ser per preparar l’estand del RES per la Fira de Mostres del 2012.

En Toni és dissenyador gràfic de professió. Després de treballar com a maquetista a El Punt i al Diari de Girona decideix emprendre el seu propi projecte i el 1989 inaugura l’agència de professionals de la publicitat.  “Tenia la inquietud de tirar-me a la piscina i volia emprendre alguna cosa pròpia on aplicar-hi creativitat i fer coses diferents cada dia. Així va sorgir l’agència”. Però, després de tenir la necessitat de comunicar en diverses disciplines i en diversos suports, decideixen obrir l’agència de serveis integrals per oferir tots els serveis: dissenyadors creatius, estratègies de comunicació i suport en el món digital. Així neix Iglesies Associats.

Després de consolidar l’agència, el 2006 van detectar que el sector comunicatiu apostava pel consum de material audiovisual i van decidir obrir Sies.tv, un mitjà de comunicació cultural online.

“Volíem liderar el sector multimèdia del món de la comunicació i per això van crear una de les primeres televisions d’IP de l’Estat amb contingut propi i a la carta”. M’explica, tot content que, arrel d’això els han contactat d’arreu de l’Estat per saber com s’ho van fer. “En aquest sentit, fem R+D en el sector multimèdia i recentment hem incorporat un apartat d’opinió. S’ha d’innovar.”

Iglesies Associats ofereix disseny i creació de marca, campanyes de publicitat, web, vídeo i multimèdia, creació d’estands, continguts, organització d’esdeveniments... Tot això, acompanyat d’un servei integral de comunicació i disseny. 

Parlant sobre el servei que ofereixen, en Toni dóna molta importància a la qualitat, al preu i al compromís que prenen amb el client. Actuen com si fossin una part activa del projecte. Una fórmula que els funciona tant que, fins i tot, tenen clients amb projectes internacionals.  “En el sector de la comunicació s’ha de ser curiós, has d’estar alerta del que passa al món  i t’ha agradar.”

Cap on creus que va el sector de la comunicació?

El sector ha viscut i encara està vivint un canvi de model, però tampoc sabem cap on anirà. Tenim clar que l’era digital ha vingut per quedar-s’hi i que ens hi hem d’adaptar, però sense deixar de banda els mitjans convencionals.

Ha canviat el sector, ha canviat l’entorn i també han canviat les maneres de treballar. Anys enrere, el telèfon no parava de sonar, ara el correu electrònic no para de treure fum. La manera de comunicar-nos ha canviat i es nota amb les maneres de treballar. També, recorda amb nostàlgia, “abans, cada any feia de 15 a 20.000km per anar a veure un client. Hi havíem d’anar personalment, ensenyar-li el disseny i anar fent visites fins que la feina quedava enllestida. I si aquell client no tenia vídeo, hi havíem d’anar amb el reproductor! Ara, en prou feines en faig uns 3.000km”.

Què n’opines del RES?

Hi som des de pràcticament els inicis; ens va agradar el fet de generar un grup d’establiments, empreses i organitzacions que entre nosaltres puguem actuar i comercialitzar els nostres productes i serveis.

Hem tingut alguna experiència amb clients i el procés ha estat normal, cosa que s’agraeix en aquests temps que tot es complica i burocratitza.

Mai m’havia imaginat que formaria part d’una iniciativa així però, la veritat, és que el resultat és del tot satisfactori. 

 

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França