Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
NotíciesEspai EntrevistaEntrevistem a Blau Espais

Entrevistem a Blau Espais

En Sergi Got és el director de Blau Espais, una empresa que es dedica a les reformes integrals, subministra materials per la construcció, obertures i reformes.

En Sergi no s’hagués imaginat que acceptaria un pagament amb una moneda complementària, ara, està content d’haver-ho fet. El RES li ha portat nous clients i veu que és una manera de moure capital. A part, considera que amb el RES ha pogut estalviar ja que paga la gestoria, els tòners i altres despeses amb aquesta moneda.

  • Quins beneficis t’ofereix els ajuts RESpir?

Tenir clients nous que potser no hagués tingut si no hagués volgut acceptar aquestes quantitats elevades de RES. El que ens interessa com a empresa és tenir feina, fer el màxim d’operacions possibles i moure capital, del tipus que sigui.

  • T’havies imaginat mai que acceptaries un pagament amb aquestes característiques ?Logo Blau Espais

Mai. Però si el problema ha de ser com gastar-los ja l’arreglarem. El que et planteges és com pagaràs el material que serveixes, o els sous o la despesa que tinguis i la resposta és molt simple. Apostes per la teva empresa? Doncs inverteix-hi. I si un client que t’ha de pagar en Euros no et paga? També hauràs comprat material i pagat sous, oi que si? I si en una operació hi perds?,... en una empresa constantment hi hauran constants incontrolables, però s’ha de seguir endavant. De mica en mica es van incorporant proveïdors al RES i es va trobant la fórmula de gastar-los. No cal fer-ho tot de cop.

  • T’ha resultat fàcil acceptar-lo?

Això és la pregunta més complexa. NO!! Però ara n’estic content. I, sense voler, hem fet quelcom que feia molt que pensàvem que no es podia fer, estalviar.

Quan em va proposar pagar-me tota la feina amb RES, vaig pensar el que tothom pensa del RES, “què en faré jo de tants RES?”. Però el que vull és treballar i el que vull és tenir clients i molta feina, així que encara que es tractava d’un import molt alt, em vaig llançar.

  • T’ha resultat fàcil gastar-lo?

Cada vegada hi ha més comerços que cobren en RES i suposo que com més gent s’animi, més en podré gastar. No em preocupa. Hi ha gestories, comprem tòners,... A l’empresa també fem algun dinar en restaurants que cobren 100% RES, més que abans i això és bo per l’empresa.

Ara és una part extra del meu sou, Així que comprem carn i pa en comerços que ens accepten 100% en RES i sabates, roba, ... fins i tot verdura i fruita o anem a prendre un iogurt gelat. He descobert petits comerços que ni sabia que existien i n’estic content.

Tenir aquests RES ha propiciat que compri als meus veïns més que mai. Fa mesos que no trepitjo un centre comercial i que no compro cap tipus de producte via web.

  • Quin tracte has rebut per part de l’organització RES?

El tracte comercial ha estat molt afable. Però no entenc gens ni mica el sistema de facturació i m’agradaria que en les jornades que es feien, ara fa molt que no n’hi ha cap, ens expliquessin bé com funciona. Amb aquest tema trobo que hi ha desinformació general.

  • I per part de les empreses que t’han pagat amb el crèdit?

Suposo que si estan contents és perquè ho hem fet molt bé. És una retroalimentació això. Per descomptat no 

se m’acudiria anar a un altre que em pogués oferir el servei que em donen ells i suposo que això és bo per a tots 

els sectors.

  • Doncs m’he trobat de tot. Hi ha molta gent a qui no li funciona el datàfon, hi ha qui no sap ni com va, hi ha qui ho té molt per mà i no té problemes. No sé, suposo que en general, i Sergi Got de Blau Espais obretot en un moment com  el que estem vivint, a la gent li espanten les novetats, sortir de la zona de confort. Jo penso que és bo provar les coses i que és sa innovar i obrir la ment a noves oportunitats de negoci.I per part de les empreses que te l’han acceptat?

 

Confio que aviat hi haurà molts més comerços que utilitzaran els RES i no ens resultarà complex gastar-lo com fins ara. I, si no, de mica en mica!!

A tall de conclusió m’agradaria dir que cal que la organització del RES i tots els membres valorin l’esforç que ha suposat per Blau Espais acceptar la gran quantitat de RES que hem acceptat i que això els animi a tirar endavant el projecte. Perquè si algú ha demostrat creure-hi, som nosaltres acceptant-los!!

Em sento una mica com el “motor” d’aquest engranatge que comença a girar i molts comerços i membres del RES ho poden confirmar. Sóc client nou de molts membres i n’estic content, així que animo a tothom a cobrar amb 100% RES, a fer coses noves, a fer ofertes per als membres i així el feedback serà molt més gran i millor per a tots. Aprofito per fer una crida a alguna empresa que vengui folis perquè a hores d’ara crec que és la única peça que em falta!!

 

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França