Vuitena Taula de Negoci del RES

TAULA DE NEGOCIEl passat 10 de febrer, es va celebrar la vuitena taula de negoci amb les empreses del RES. En aquesta ocasió, hi van participar 33 empreses de sectors diferents, d’entre les més de 400 empreses que actualment formen l’agrupació. Totes les empreses van tenir la oportunitat de donar-se a conèixer als seus companys d’agrupació explicant de primera mà què ofereix el seu negoci.


Els representants de les empreses van fer una breu presentació del seu negoci i dels serveis que podrien oferir a la resta de convidats; a més d’exposar les necessitats que tenien a curt termini, per a cobrir tant despeses per a la seva empresa com despeses per ús personal. A partir d’aquell moment es van començar a crear els primers contactes i sinèrgies entre els empresaris assistents; objectiu principal de les taules de negoci del RES.


A mesura que tots ells s’anaven presentant i expressant les seves necessitats, també anaven sorgint, espontàniament, consells i experiències amb el RES per part de les empreses més veteranes. Aquestes experiències van portar a que les empreses de nova incorporació, i també les de més distància del centre de la ciutat, entenguin i s’adonin de totes les possibilitats que tenen amb el RES i que no coneixien. Un dels consells va ser “els teus treballadors estaran agraïts si els hi dones incentius en RES”.
Les experiències del RES van obrir un debat en aquesta trobada, amb el que es va arribar a la conclusió que “Qui fa possible el RES, són els negocis adherits a l’agrupació, i són aquests que s’han de recolzar”. “Si tu negocies a l’alça jo també negociaré amb tu a l’alça”, va dir en Carlos Blanco de Tot - Pintur i La Poma; Katy Evoghli d’Unik va recalcar que “Cada empresari que entra a un altre comerç ha de prendre consciència i empatia amb l’altre negoci alhora de negociar”. També es va fer èmfasi en el fet que “El RES s’ha de considerar com un extra, un més a més per l’empresa”, Marc Calleja de Kamaleeon. En Guillermo Vargas de Bones Estones i La Granola, va destacar que “El client RES ve a casa teva perquè estàs adherit al RES, i amb això dónes un valor afegit, i per tant augmentes les teves vendes”. En Guillermo, també va engrescar a la resta de comerços adherits a “posar-hi ganes i il·lusió i així créixer tots plegats”. Àlvar Esteba de Reformes Integrals va explicar que a més de fer clients fa amics.
Per a la Sílvia Castelló d’Espai de Qstura les taules de negoci del RES són una oportunitat per crear networking, i aquests vincles de confiança és part del seu dia a dia.
Albert Gallego d’English Girona va assistir a la taula, principalment per donar-se a conèixer perquè necessita entrar RES ja que té clar l’ús que en farà.

La vuitena taula de negoci va transcórrer en un ambient agradable i distès que va tenir molt bons resultats. Així que animen a totes les empreses, que estiguin convidades, a assistir en aquestes trobades.
L’experiència RES ens ha fet veure que les “Taules de Negoci” són una gran oportunitat per crear vincles de confiança, i a la vegada crear negoci.