Últims
comerços
adherits
SAKATIA FAUNA EIXIMENIS
C/ EIXIMENIS 10 BX, GIRONA
972 22 50 40
[ Llar i Jardí ]
GRUP REFORMES INTEGRALS
AVDA. FARNERS 26, SANTA COLOMA DE FARNERS
650 23 36 62
[ Construcció ]
GRUP IMATICA
C/ JOAN ROCA I PINET 3, GIRONA
972 65 60 80
[ Serveis Professionals ]
DECORVALLES
CTRA. DE FIGUERES A ROSES KM.31, VILA-SACRA
972 67 62 00
[ Construcció ]
TASCA GALEGA ESCONXURO
C/ ANSELM CLAVÉ 24, GIRONA
972 42 65 35
[ Menjar i Beguda ]
LA COOPERATIVA DEL VEINAT
C/ MAJOR 78, SALT
972 23 43 36
[ Menjar i Beguda ]
CULTURAE MAGAZINE
AVENIDA LLUIS PERICOT 39 - 4 2, GIRONA
651 14 40 75
[ Mitjans i Comunicacions ]
INSIGNIA - RETOLACIO
CRTA BANYOLES 21, SANT JULIA DE RAMIS
972 17 24 74
[ Serveis Professionals ]
STUC PINTORS
CAMINO DE LES QUIXERES S/N, SALT
972 23 91 92
[ Construcció ]
DEL MORAL ADVOCADA
AV. SANT FRANCESC 20, 2N, GIRONA
611 43 86 81
[ Serveis Professionals ]
DEEM-ENGINYERS
C/ CAMPCARDOS 36-42 BX2, GIRONA
972 23 04 58
[ Construcció ]
RESTAURANT PIZZERIA BELLO
SANT RAIMON DE PENYAFORT 9, TOSSA DE MAR
972 34 08 65
[ Menjar i Beguda ]
BDBOSSES
C/ FEDERICO GARCIA LORCA 17, GIRONA
972 41 23 17
[ Serveis Professionals ]
IMJ NET
C/ EMILI GRAHIT 50, GIRONA
872 50 36 89
[ Serveis Professionals ]
RESTAURANT CAN TOSCA
MAS CAN TOSCA S/N, CANET D'ADRI
972 42 80 14
[ Menjar i Beguda ]
CAN BO DE PAU
PLACETA JULI GARRETA 1, SALT
972 23 85 48
[ Allotjament, Transport i Turisme ]
AMB LES PERSONES
C/ EMILI GRAHIT 91 PCIT UDG P1-B5, GIRONA
872 02 90 81
[ Serveis Professionals ]
MINIS
C/ MIGDIA 8, GIRONA
972 90 76 64
[ Roba i Accessoris ]
CHEAP AND VIP
C/ MIGDIA 6, GIRONA
972 21 79 90
[ Roba i Accessoris ]
LMASFERRER DIST CARNS FRESQUES
C/ VICTOR CATALA 12 A, CALDES DE MALAVELLA
972 47 22 72
[ Menjar i Beguda ]
NotíciesNotíciesVuitena Taula de Negoci del RES

Vuitena Taula de Negoci del RES

TAULA DE NEGOCIEl passat 10 de febrer, es va celebrar la vuitena taula de negoci amb les empreses del RES. En aquesta ocasió, hi van participar 33 empreses de sectors diferents, d’entre les més de 400 empreses que actualment formen l’agrupació. Totes les empreses van tenir la oportunitat de donar-se a conèixer als seus companys d’agrupació explicant de primera mà què ofereix el seu negoci.


Els representants de les empreses van fer una breu presentació del seu negoci i dels serveis que podrien oferir a la resta de convidats; a més d’exposar les necessitats que tenien a curt termini, per a cobrir tant despeses per a la seva empresa com despeses per ús personal. A partir d’aquell moment es van començar a crear els primers contactes i sinèrgies entre els empresaris assistents; objectiu principal de les taules de negoci del RES.


A mesura que tots ells s’anaven presentant i expressant les seves necessitats, també anaven sorgint, espontàniament, consells i experiències amb el RES per part de les empreses més veteranes. Aquestes experiències van portar a que les empreses de nova incorporació, i també les de més distància del centre de la ciutat, entenguin i s’adonin de totes les possibilitats que tenen amb el RES i que no coneixien. Un dels consells va ser “els teus treballadors estaran agraïts si els hi dones incentius en RES”.
Les experiències del RES van obrir un debat en aquesta trobada, amb el que es va arribar a la conclusió que “Qui fa possible el RES, són els negocis adherits a l’agrupació, i són aquests que s’han de recolzar”. “Si tu negocies a l’alça jo també negociaré amb tu a l’alça”, va dir en Carlos Blanco de Tot - Pintur i La Poma; Katy Evoghli d’Unik va recalcar que “Cada empresari que entra a un altre comerç ha de prendre consciència i empatia amb l’altre negoci alhora de negociar”. També es va fer èmfasi en el fet que “El RES s’ha de considerar com un extra, un més a més per l’empresa”, Marc Calleja de Kamaleeon. En Guillermo Vargas de Bones Estones i La Granola, va destacar que “El client RES ve a casa teva perquè estàs adherit al RES, i amb això dónes un valor afegit, i per tant augmentes les teves vendes”. En Guillermo, també va engrescar a la resta de comerços adherits a “posar-hi ganes i il·lusió i així créixer tots plegats”. Àlvar Esteba de Reformes Integrals va explicar que a més de fer clients fa amics.
Per a la Sílvia Castelló d’Espai de Qstura les taules de negoci del RES són una oportunitat per crear networking, i aquests vincles de confiança és part del seu dia a dia.
Albert Gallego d’English Girona va assistir a la taula, principalment per donar-se a conèixer perquè necessita entrar RES ja que té clar l’ús que en farà.

La vuitena taula de negoci va transcórrer en un ambient agradable i distès que va tenir molt bons resultats. Així que animen a totes les empreses, que estiguin convidades, a assistir en aquestes trobades.
L’experiència RES ens ha fet veure que les “Taules de Negoci” són una gran oportunitat per crear vincles de confiança, i a la vegada crear negoci.

 

Ingressar un pagament RES en línia sense terminal

Cercador de Comerços

El RES a Bèlgica  El RES a França